Friday, December 14, 2012

hurm. nak minta apa ye?

disebabkan dapat 3.93 pointer

nak minta hadiah dari abah

so nak minta apa ye?

kalau boleh tak nak la minta yang mahal-mahal

(gambar tahun 2010)

kalau minta xbox ok tak?
tapi mahal la pulak. 
sampai RM1500

tapi berbaloi gak beli
dapat main satu family benda tu
tak de la aku sorang je yang main


tak yah pakai controller pula tu
just gerak kan badan je
gempak gilo!



kalau minta handphone macam tak best
aku dah ada handphone
walaupun tak smartphone tapi ok la nak pakai



kalau minta shopping?
aiya
nanti tak de kenangan sangat dgn shopping tu


macam mana ni?

No comments:

Post a Comment