Wednesday, October 10, 2012

lagi sebulan

cuba teka apa yang lagi sebulan?

teka la~~
tak dapat teka?


apa da~~
sebenarnya.

lagi sebulan nak abis sem! yeah baby!
sebulan! 


dey yana! sudah lupa ka? (kata hati?
ha?
lupa ape?
adoi kau ni! (kata hati)

apa benda nya?
exam la pandai ! (kata hati)


tidaaaakkkkkk!

ye pada hakikatnya exam lagi la cepat.
2 minggu lagi
kalau tak dapat 4 flat.
melayang la kereta aku.


tak leh jadi ni.
kene pelajar bersungguh2!


kereta here i come!
(tak habis2 pasal kereta aku)

aku suka belajar sambil dengar lagu 

kononya nak elakkan mengantuk

tapi kadang-kadang aku mengantuk jugak

lepas tu terus tido

terus lupa matlamat utama aku

wahai katil, kenapa la kau mengoda aku.

nasib nasib

bila tension tak dapat jawab, mula la rasa mcm nak pecah kepala

kalau dah tension sangat buat math
aku rasa macam nak hentak kepala kat dinding

tapi aku tak buat la
nanti makin bodoh aku dibuatnya. 
so aku just chill
dan menari.


roomate aku kata aku tak betul.


haha
aku memang tak betul pun

aku akan ajak dorang menari sekali


hohohoho.
dah la
tak tahu nak cakap apa

doakan aku dapat 4 flat ye

bye2










No comments:

Post a Comment