Saturday, July 7, 2012

le me photographer

maksudnya aku sebagai photographer 

mulakan cerita hari ini!

ok
semalam, aku submit gambar candid yang aku snap dkt KMJ ni
gambar-gambar tersebut akan dinilai oleh JPP
atau nama lainnya jawatankuasa perwakilan pelajar
aku hantar dekat exco penerbitan

nervous gak aku
bukan lawa sgt pun gmbar aku
dah la 10 orang yang hantar
dia nak 5 org je
aku minta tlg kawan aku yang pergi hantar gambar 
aku ada kelas math

pada pukul 930

jeng jeng jeng!

iffah call aku n suruh aku dtg bilik JPP
aku pun dtg la



otak aku dah fikir
abis la!
macam tak de harapan je!


aku pun masuk ke bilik tersebut
bila semua dah berkumpul
iffah pun cakap
tahniah kepada semua yang terpilih
anda telah berjaya
aku pun macam..........
yeah baby!
dapat pun!


so, aku nak post 5 gambar yang aku bagi dkt JPP tersebut 

untuk tatapan umum.
haha









cantik tak gambar2 ni?
weeeeeeeellllllll
hahaha!
aku mmg suka snap2 ni.
ok la.
bye-bye 

1 comment:

  1. nice!


    p.s. I'm having a giveaway from Dahlia if you'd like to check it out.
    devorelebeaumonstre.com xx

    ReplyDelete