Friday, July 27, 2012

i hate people like this





aku tahu
memang belajar susah nak paham
tapi jangan la nampak sangat mencapap di situ
kalau dalam  kuliah
aku paling tak suka minah yang selalu duduk belakang aku


kuliah kan bertingkat tingkat
aku duduk depan dia
then bila aku nak sandar tak boleh
why?
sebab file dia yang besar mcm gajah tu terJOJOL keluar dari  table dia
so aku tak boleh letak kepala aku 
aku rasa macam nak ambik file dia and campak jauh jauh
ergh!

lagi satu perangai dia
sangat annoying kerana
die kalau boleh nak cakap bagi satu kuliah dengar
konon konon dia la budak paling pandai dalam kuliah tu

aku pun yang duduk depan dia redha je

malas aku nak layan

dah sebulan lebih aku duduk kat depan dia
masih bertahan untuk membuat tak tahu dengan dia
minta minta la dia berubah
kalau tak aku kena bertahan sampai abis belajar 

nak tegur rasa serba salah


kalau tak tegur aku yang kecewa


dah tu macam mana?

ah! lantak kau la
yang penting aku buat kerja aku
wahaha!






No comments:

Post a Comment