Wednesday, July 11, 2012

aku tak kisah

ye aku memang tak kisah


sejak aku datang sini
aku tahu aku memang jadi bahan kutukkan korang
tak apa
kutuk la lagi
aku dapat pahala korang nanti


aku tahu aku tak sebaik korang
aku hanya budak pompuan yang tak kuat iman
aku free hair
tapi kau tak pernah nampak orang tak pakai tudung ye?
jangan la pandang macam aku ni alien


aku tak jahat
aku baik la
haha!


betul~~ aku baik sangat~~~~
haha!


ye la
walaupun aku ni tak pakai tudung
tak bermakna aku jahat
aku masih hormat orang lain
aku jaga hati orang sekeliling aku

mungkin kadang2 je tak
hehe

tapi tak kira apa pun
aku tetap diri aku
aku tak kacau korang
so jangan la kacau aku


nak buat mcm mana, dah memang aku macam ni 

yang penting 
aku nak berjaya kat sini

untuk sesiapa yang sama nasib dgn aku
nasihat aku adalah:


ingat la periksa
lupakan mereka~~~
haha!


bye2!




1 comment: