Wednesday, June 27, 2012

jadual harian

jadual harian aku di matrikulasi johor ni


6:00 pagi 
bangun pagi

mandi dan kemudian baring semula di katil dengan keadaan yang teruk 
7:00 pagi

makan di cafe yang masakannya yang tak berapa sedap
tapi terpaksa makan
kalau tak mati kebuluran

8:00 hingga 12:58

waktu belajar
belajar belajar belajar 

1:00 petang

tiba-tiba hidup aku jadi bahagia!
wahhahaha!
waktu rehat!

2:00 petang

aku berjalan ke kuliah dengan penuh ketidak mahuan

2:00 petang sehingga 5:00 petang

perasaan mengantuk bergelora di dalam diri ini


5:00 petang sampai seterusnya

hoyeah! 
berjaya menempuh hari ini!

pukul 10:00 malam
haha!








1 comment:

  1. jadual kita semua sama. kecuali aku rehat dua kali. pukul 10 dengan pukul 1. and kita tidor lain. aku pukul 12 baru tido.

    ReplyDelete