Monday, June 11, 2012

its been 2 weeks

jejak je kaki kat sini.
semangat nak dapat 4 flat!



aku dah 2 minggu dekat sini
pada awalnya memang kelang kabut



bila masuk waktu belajar lagi kelang kabut
bayangkan kelas dari pukul 8 pagi sampai 5 petang!


dalam satu hari kompem ada 4 subjek penting
math, bio, kimia and physic
cuba bayangkan =='

tapi bila abis kelas je!


kitorang terpaksa lari setiap kali tukar kelas.
kalau dia satu bangunan tak pe lagi
ni bangunan yang berbeza.
jarak antara dua bangunan tu ada la dlm 300 meter kot ( tak pasti )

dia bagi masa 3 hingga 4 minit untuk berlari ke kelas lain =='
kalau kau jatuh kompem kau kene pijak

tak lama lagi aku tinggal tulang je
abis lemak-lemak aku terbakar sebab keje lari je
haha!


No comments:

Post a Comment