Wednesday, May 9, 2012

Tidy Up My Closet

i got a lot of clothes
aku pun tak tahu la kenapa banyak sangat
pakai nya tidak
lagi beli baju adalah
itu la masalahnya kalau shopaholic ni
my closet is jam with those clothes i bought 
well its time to take away the unused clothes
so i take all of my cloth in the closet out
macam kena bom dengan kain bilik aku dibuatnya ( aku yang buat ==' )


nak tgk gambar bom baju?
haha
jgn menyesal tengok. haha






satu malam aku memungah dan melipat
sehingga la aku kepenatan dan kebosanan melihat pakaian yang banyak ni
aku pun decide untuk biar kan dulu
seterusnya pagi tadi
aku sambung mengemas
dan hasilnya?
jeng! jeng! jeng!





setelah baju-baju yang unused diasingkan
inilah hasilnya
bukit yang tinggi
demi berbakti untuk bangsa dan negara
cewwwaaah
aku nak bagi baju2 ni dekat orang2 yang memerlukan



sekian terima kasih

p/s : cuba tengok korang punya almari baju.






No comments:

Post a Comment