Monday, May 21, 2012

one week

tak sangka
buka tutup mata dah tinggal seminggu
dah besar rupanya aku ni
dah nak masuk matrikulasi dah pun
haish
jadi pelajar pengajian tinggi gitu
cewaaaah






tiba-tiba aku letak mustache. haha
nampaknya terpaksalah tinggalkan segala kebahagian aku kat kuala lumpur
orang-orang yang aku sayang semua ada kat kuala lumpur dan kuantan

minggu terakhir untuk melepek di lantai rumah mcm ikan dugung
minggu terakhir aku tgk muka mak aku tiap-tiap hari
nanti dekat matrikulasi dua minggu sekali baru jumpa mak aku
keluarga aku
ke****h
kawan-kawan aku

dan bilik aku yang comel =='
dah mula dah aku merepek

you have to be strong
fight for your future
no matter how hard you fall
you need to stand up again
because no one will stand up for you


dengan kata-kata diatas
harap aku dapat bertahan selama setahun di matrikulasi
insyaallah allah izinkan




gambar sekadar hiasan








No comments:

Post a Comment