Wednesday, May 16, 2012

mission impossible

memang impossible setakat 2 tahun ni
aku dah dekat 2 tahun berambut pendek
mcm2 style aku buat
pendek macam laki
pendek sebelah panjang sebelah
pendek maksimum
dan yang terkini betul-betul sama rata dengan dagu

jadi mulai hari ini
aku bernekad 
untuk menyimpan rambut
supaya panjang
harap-harap menjadi =='
dah lama buat mission ni
tapi bila panjang sikit je
aku g saloon dan potong 

tak sangka dalam dua tahun lepas rambut aku boleh tahan panjang
seperti ini




|
|
|
|
\/

gambar sekadar hiasan. haha
ni rambut yang dilepaskan
gambar ini berusia 2 tahun yang lalu
kemungkinan ketika aku umur 15 tahun
aku suka gila rambut ni
tapi terpaksa potong
rambut gugur dengan teruk =='



gambar dari sudut tepi
masa ni dekat youth 10
best kenangan masa ni
yep.
that my long hair about 2 years ago



HARAP-HARAP RAMBUT AKU PANJANG SEMULA

2 comments:

  1. muka badak budak budak lagi weh time ni. haha

    ReplyDelete
  2. haha! kau kutuk badak aku kan. aku belasah kang. muka dia nampak lain gila bila buat rambut mcm tu :) aku lebih suka rambut dia botak :P

    ReplyDelete