Thursday, May 17, 2012

mini austin morris




oh mini cooper
you are so cuuuute!
aku tahu korang mungkin akan cakap
"cute? kau biar betul. kereta lama kot"
tapi aku akan cakap
" suka hati aku la. aku mmg suka ."
well. aku sebenarnya buat bet dgn bapa aku
kalau aku dapat habiskan matrikulasi dengan cemerlang
dia akan belikan aku kereta
sooooo
aku rasa aku nak mintak mini cooper
wahhahaha!

pink mini cooper! hohohoho!
nanti kalau aku dapat mini cooper aku nak buat mcm ni.
smart nya



habislah duit bapa aku
wahhaha!
tapi aku bukan nak mini cooper yang mahal gilo tu
aku nak mini cooper morris 
yang lama
macam mr.bean punya

tapi aku kene dapat kecemerlangan dulu baru boleh beli =='
kalau tak dapat. abis la aku 

No comments:

Post a Comment