Friday, May 4, 2012

Matrikulasi VS Malaysian Aviation Training Academy

Ya ALLAH,
tak abis-abis kes aku ni ( ==')

matrikulasi memang best, dapat sambung degree terus lepas belajar
masa pun jimat nak di bandingkan dgn diploma
yeah memang jimat. 2 tahun punya jimat
masa depan pun cerah sangat-sangat
abah aku pun suka kalau aku masuk matrikulasi
aku tak akan kutuk matrikulasi
sebab memang matrikulasi ok
lagi pun dekat dengan kuala lumpur ( nak kl gak :p )

sekarang cerita pasal Malaysian Aviation Training Academy ( MATA)
ok. apa aku nak cakap ( hurmmm)
macam ni la, 
aku minat physic dan mathematics
dan ternyata engineering tu lebih sesuai dengan aku
MATA swata, mahal
tapi bagi aku worth it
sbb graduate gaji tinggi

so?
which one =='

2 comments:

  1. if you r interested in aviation esp in aircraft maint engineering..try to find out dulu kolej tu mcmna from A to Z..should know behind the scene...and after u grad..or finish ojt... some of them let go je...so u xde halatuju..so u wasting time and plus fees mahal ..think about that..yup correct aviation good pay but u should focus if u r really2 interested

    ReplyDelete
  2. The primary purpose of the Urban Aero Systems is to introduce cutting-edge aerospace technologies, while having its own modern infrastructure, with an experienced team in Aviation
    Inflatable Boats in India
    Fec Heliports
    Airport Authority of India Helipads

    ReplyDelete