Thursday, May 10, 2012

Kenduri Kawin

bila tengok gambar kenduri kawen dalam leptop aku ni
teringin pulak nak post pasal kenduri kawin
apa yang best kalau pergi kenduri kawin?
well orang muda zaman sekarang kan tak suka pergi kenduri kawin ( aku pun orang muda ==')
sebenarnya best la pergi kenduri kawin
apa la kau ni
jangan terasa :p
nombor 1
kau dapat makan makanan sedap percuma
hehe tu bagi mak-mak mereka yang tak nak masak
nombor 2
dapat lepak dengan kawan-kawan
tu pun kalau kenduri tu kawan kau yang punya
nombor 3
dapat jumpa sedara mara
entah-entah yang mungkin kau sendiri pun tak tahu dia sedara kau
benda ni selalu jadi kat aku =='
next!
nombor 4
merapatkan sillahturahim antara kau dan orang kat majlis tu
sembang-sembang la sikit dengan orang sebelah
nombor 5 yang paling penting
keluarga pengantin akan datang pada perkahwinan korang
orang tua kata ( mama and abah aku cakap )
kalau kita tak datang kenduri kawin orang
tak mustahil kenduri kita nanti tak ada siapa datang
kan dah malu kalau orang tak datang
sepi je kenduri tu nanti

so marilah kita serbu kenduri kawin ramai-ramai

p/s : kenduri kawin ajak aku datang. nak makan percuma . haha



gambar ni masa kenduri kawin kakak sedara aku , kak leha



bila la aku nak kawin , hehe

No comments:

Post a Comment